THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, September 19, 2008

Our Story Begin....


ASSALAMMUALAIKUM…….
kepada semua pengunjung yg sudi berkunjung ke blog aku nie.Dalam blog nie, aku nk cerita Sesuatu yg menarik yg terjadi dalam hidup aku baru-baru nie.Untuk pengetahuan korang, pada tanggal 17 ogos 2008 yg lepas, aku telah mengikat tali pertunangan dengan dengan seorang lelaki yang bernama NORHALIM bin NORSIP. Korang nak tahu..…aku tak penah pon terpikir nk tunang ngan dia nie.Nak tahu jalan cerita cinta kami??

Sume nye bermule di sini…..












-stawberry chocolate-



mase cuti semester part 5 diploma dulu….macam biase la..aku kalo cuti sem mesti tak reti duduk diam kat rumah…so aku pon keje la part time kat kiosk “strawberry chocolate” kat tesco. Biar r dapat keje sebulan pn….janji ade hasil.
Yang sebelah aku tu…bukan tunang aku tau…dia nie partner aku kat strawberry chocolate. Kitorang nie je la…staff yang boleh di harap kan.hehehe……
Halim pulak keje kat ………






-KFC idaman ku selalu....-

KFC….kat tesco Seri Alam la jugak……nak di pendek kan cerita…..first time jumpe, dia nie gatal tanya pasal job vacancy kat tempat aku keje. Yeye je aku ingat dia betul-betul nak keje.last-last kantoi rupe nye dia nie keje kat KFC. Saje je nak jual minyak….
Start dari situ la kitorang punye relationship terjalin. Mane tak nye….setiap kali balik dari solat zohor ade je makanan dari KFC kat belakang kaunter aku….tapi orang nye tak de. Bagus jugak….at least….duit lunch aku boleh save.hehehe……
Akhir nye kitorang decide amik cuti hari yang same untuk kuar tengok wayang cerita “Pirate of Caribbean2” kat city square. Tapi sampai2 je kat sane…tengok cerita “waris jari hantu” la plak….
Huhuhu….hampeh!!
Usha punye usha… akhir nye 12hb Jun tahun lepas kitorang start couple….
Korang nak tahu kat mane kitorang pergi first time kuar dulu???
Kat sini la……”DANGABAY”……………..

-Danga cruise-

Kisah cinta kitogang nie same je macam couple yg lain….tp agak advanture la sket, mane tak nye….kitorang skang tinggal berjauhan…yang aku masih blaja kat segamat, dier nie plak…anggota polis yg skang bertugas kat IPD Seremban…jarang kitorang jumpe…so terjadi lah bayak dugaan…..



















0 comments: