THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, September 19, 2008

Tentang kita.....

Hasil dari discussion antara mak ngan ayah aku….akhirnye diorg decide bg aku name Noor Azila Binti Mohamad Supardi…kebanyakkan kawan-kawan aku panggil aku zila je…..kat umah plak, mak aku panggil aku adik. Tapi yang peliknye…bawah aku ade lagi 3 org adik lagi.aku anak jati Johor tau.Umur aku nk masuk 22 tahun.aku anak ke-2 dari 5 org adik bradik. Aku masih lagi blaja kat UiTM Segamat….sambung degree in Marketing….tahun depan aku abis la study…insyaallah….mase terluang aku byk aku abiskan g hangout ngan kawan-kawan ngan org yg tersayang.Shopping??? hobi nie la yang paling aku suke…aku sanggup keje part time semata-mata nak g shopping… selain shopping kat KL aku suke shopping kat JB…..huhu…best nyer….!!!




Name tunang aku nie plak, NorHalim Bin Norsip….tapi panggil alem sudah... dier nie pon orang JB gak…tinggal kat Masai….tak sampai 10 minit dari umah aku…dier nie anak ke-2 dari 5 orang adik-beradik. Alem nie…anggota polis. Bertugas kat IPD Seremban…..huhu…jauh tue….tapi dulu dier kene training kat PULAPOL Sarawak….lagi la jauh. Seje je nak tinggal kan aku…..3 bln tau dier duduk sane….Alhamdulillah…start bulan Mei lepas dier kene posting kat Seremban je…..alem nie ok…kelakar….pandai amik ati org….caring….so senang la dier nie nak sesuaikan diri even ngan orang yg dier baru kenal…..thats why..aku suke dier….nak bagi tau lebih-lebih pun tak bley.hehehe……

1 comments:

susane said...

ek eleh tau ar ader tunang...
anyway tahniah.. jgan luper tgk blog akak ye.. daaaa....